onsdag 26 september 2018

Uppdatering av aktieportföljen

Hej.

Tänkte att jag skulle redovisa hur min portföljs nya tillskott ser ut, då det var ett tag sen sist.
Den skillnaden som har hänt sen sist är att jag har viktat om min innehav lite, samt tagit in ett par nya aktier. Mina nya aktier känner nog de flesta av er till så de behöver ingen närmare presentation än vad som anges nedan.

Mina nya innehav är:
* Hemfosa, ett fastighetsbolag. Spännande med avknoppningen av Nyfosa.
* Svolder, ett investmentbolag. Har fin historik samt mycket insiderköp senaste månaderna.

Kommer lägga ut en mer ingående beskrivning av min aktieportfölj, där man ser alla olika aktiers vikt, vid ett senare tillfälle.

Vad tycker ni om mina nya innehav? Är det något ni äger?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar